Sunday, May 3, 2009

tadi... ntah kenapa tiba-tiba aku terbuka blog aku punya ex students kat KL dulu... dah berumur 26 tahun sekarang... dah nak sebaya dengan aku.. kira pangkat adiklah... bila aku baca blog dia rasa .. terpanggil pula nak menulis... untuk pengetahuan semua.. anak murid aku ini orang OKU.... diketogorikan Celebry Palsy... orang melayu kata kekejangan otot tahap sederhana aja... oh.. aku memang mengajar pendidikan khas. kira mahir lah juga berkaitan pendidikan khas.. kalu ada yang nak berkongsi tentang OKU ..terutamanya berkaitan Metality disable...bolehlah... balik kepada blog anak muridku ini... hebat ah... kalu ada orang nak bukak tengol la nazmik.blogspot.com.... kira dia lagi hebatlah dari aku berkaitan IT ni....
Aku ingat nak ah aktif kan blog ni.... sama-sama ah doa... aku ada masa n semangat kuat untuk menulis..

No comments: