Tuesday, May 5, 2009

Kediaman aku....dan kolam ciptaanku











Sejak aku kahwin tahun 2004 dan berpindah menjadi warga kg padang kuantan tahun 2005... aku memang dalam kepala nak sediakan kediaman aje untuk familyku... sebab bagi aku, manusia ni kalau tanpa tempat kediaman sendiri... susah ah... mana lah tau jadi apa-apa kat ketua keluarga kan.... So aku pun bina sebuah rumah kg sendiri... buka bikin sendiri tapi disign la ikut citarasa... kalu ikutkan nak buat kat belakang... mak mentuaku adalah tanah satu ekar... dia bagilah buat... aku pun buat bukan untuk anak dan cucu dia jugak kan... sebelum nak buat belakang.. tiba-tiba dia mintak buah aje bersebelahan rumah dia mudah.. sebab ayah dan mak aku mana ada anak ramai... so aku ni mudah aje... ok aje... tapi aku nak betul-betul rumah sendiri,,, ada segalanya dapur, ruang tamu, bilik, dan privisi sendiri... bila setuju jadilah rumah aku... ni aku tunjukkan foto... dalam rumah n sekitar rumah. kolam dalam gambar ini aku bikin sendiri dengan bantuan pak indon... aku punya friend ah...

No comments: